úterý 27. prosince 2011

taštičky na dudlíky

Když se narodila Malina a rozhodla se, že bude dudlíkovým dítkem, tak nám neustále chyběla taštička nebo krabička na dudík, která by se mi aspoň trošku líbila. Nedávno jsem natrefila na tetraedrickou taštičku. Chvilku mi sice trvalo, než jsem přišla na to, jak ji poskládat, ale podařilo se a výsledek je zde. A dudlík do ní krásně pasuje. Malina už dudlík nepotřebuje, ale snad se ještě někdy budou hodit. Zatím poputují do obchůdku..






5 komentářů:

  1. Really cute. You can also use ist for candys, medicines or other little things.

    OdpovědětVymazat
  2. Schön ist es hier bei Dir ;o)
    Die kleinen Taschen sind ja süß geworden! Ja genau! Bonbons passen da gut rein!

    Einen guten Rutsch ins neue Jahr wünsche ich Dir und Deiner Familie!

    ♥Liebe Grüße Sylvia♥

    OdpovědětVymazat
  3. Ich wünsche dir und deiner Familie einen guten Rutsch ins neue Jahr! Feiert schön und lasst´s ordentlich krachen:-)
    Lieben Gruß Sabine

    OdpovědětVymazat
  4. Právě jsem Vás objevila a už vím,že jsem a budu nadšená! Na první pohled je jasné,že tu budu pravidelně :). Přeji do roku 2012 jen to nejlepší a mnoho krásného tvoření! M.

    OdpovědětVymazat