pátek 21. listopadu 2014

Maulwurf na výletě v Praze..

Krtečci se nově budou točit v Číně, látky s krty se tisknou zase v Německu.. Jak prosté pro ryze český artikl.. Sehnat metřík Maulwurfa je nadlidský výkon. Paní Kuně se to ovšem podařilo - více se o tom můžete dočíst u drahé Caramilly na jejím blogu.
Když jsem doma mezi zuby procedila, kolik metr látky s krtečkem stál, muž mě málem poslal do Bohnic..

První dva kousky vznikly pro Orlíka. Triko podle střihu Minikrea ve vel. 74-80 a k tomu kaťátka podle tohoto střihu - ty jsem si poslední dobou dost oblíbila. Máme doma chladněj a tak laclík Orlíka hezky zahřeje.
Doufám, že potěším ty, kterým se při šití sem tam něco nepovede - i já mám dost svých světlejších dnů.. :-D Nášivku zajíčka jsem našila na zadní díl omylem, měl vykukovat z bříška. Ale v mé rychlosti jsem si díly nepopsala a našila rychleji, než jsem stihla sepnout mozek.. Párat se mi už nechtělo..

Oranžové triko poputuje o dům dál. I letos jsem se zapojila do akce Vánoce patří dětem. Malina vybrala dárky pro tříletou holčičku, která v "našem" Klokánku bydlí a k těm se tričko s Maulwurfem hodí. Snad udělá malé slečně trochu radosti :-)
Pokud se chcete také připojit, stále máte možnost. Balíčky se odevzdávají na sběrných místech do 30.11.








Střih:
zelené triko Minikrea, vel. 74-80
oranžové triko kleinFanö - Farbenmix, vel. 98-104
laclíky Mikey upravená vel. 80


1 komentář: