sobota 8. listopadu 2014

soví šatičky numero dva

Tuto soví látku jsem si tu syslila už pěkně dlouho. Původně jsem si z ní chtěla ušít sukni Valesku - jedna taková už před dvěma lety vznikla, jen na zelenkavém podkladu. Nakonec jsem se ale rozhodla pro šatičky podle mého oblíbeného střihu Vida.

Tentokrát ve velikosti 110-116. Pro začátek poputují na Fler, ale obávám se, že jakmile je Malina zmerčí, nepustí je z ruky ;-)



Střih: Vida - Farbenmix, vel. 110-116


6 komentářů:

  1. Překrásné:-) Já bych je z rukou nedala.-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dekuji! no jak tu na ne porad koukam, tak bych si je hnedle lupla i v me velikosti.. :-D

      Vymazat
  2. Taky bych je nepustila z ruky .... být dítě.-))

    OdpovědětVymazat
  3. Krása! :) Jedna z nejlepších sovích látek, co jsem viděla.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné šatky :) Mám z téhle soví látky sukni a je to moje zamilovaná. Já bych je do světa nepustila :D

    OdpovědětVymazat
  5. tak uz je videla.. prvni reakce byla - jeee, ty jsou pro me, zeeee?? :-D

    OdpovědětVymazat